.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرشماری از اتباع افغانی در مازندران

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استان مازندران گفت: مرحله سوم آمایش اتباع افغانی در مازندران از 15 دی ماه امسال آغاز و تا 15 اسفندماه جاری ادامه داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، علی شادمان، در حاشیه جلسه ستاد انتخابات مازندران در جمع خبرنگاران افزود: تمامی اتباع افاغنه دارنده برگ تردد و خروجی مدت‌دار (صورتی) و کارت هویت (دارای اعتبار تا پایان سال 86 و یا سال 87) ساکن شهرهای غیرممنوعه باید در این طرح شرکت کنند.

وی با برشمردن شهرهای غیرممنوعه در استان مازندران برای اسکان موقت افاغنه خاطرنشان کرد: شهرهای بابل، جویبار، قائمشهر، سوادکوه، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه در استان جزء شهرهای غیرممنوعه به شمار می‌روند و اسکان موقت افاغنه در صورت داشتن مدارک قانونی و شرکت در اجرای طرح آمایش بلامانع است.

شادمان عنوان کرد: واجدین شرایط این طرح در مازندران به منظور شرکت در طرح آمایش و دریافت برگ جدید خروجی مدت‌دار و یا تمدید اعتبار کارت هویت صادره برای سال 87 و نیز دریافت کارت موقت کار برای سرپرست و کلیه افراد ذکور بالای 18 سال از طریق اینترنت به آدرس www.amaish.ir ثبت ‌نام کنند.

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی مازندران ضمن هشدار به اتباع افاغنه ساکن در شهرهای غیرممنوعه مازندران خاطرنشان کرد: کلیه کارتهای آمایش شماره 2 از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 بهمن 1386
برای سرشماری افاغنه یک سرکشی هم به منطقه کجور ازجمله پول بفرمایید
farid 22 بهمن 1386
من حدود ۲۵ سال در كشور ايران زندگى كردم و شيعه هستم ولى بدون كدام مدركى از دولت ايران بجز بدى از شما چيزى نديدم در دنيا نمي توان كارى بكنند اميدوارم خداوند شاهد باشد *شما خود را كشور مسلمان مي دانيد *bayyyyyyy فريد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.